تو را من چشم در راهم

مولا جان !


لمس کن کلماتی راکه برایت مینویسم تابخوانی وبدانی


چقدر جایت خالیست ....


تابدانی نبودنت ازارمان میدهد.


لمس کن نوشته هاییکه لمس ناشدنیست


وعریان ،که ازقلبم به قلم وکاغذ میچکد


لمس که گونه یم راکه خیس اشک است


وپرشیار


لمس کن لحظه هایم را...


تویی که میدانی من چگونه عاشقت هستم


لمس کن این باتو نبودن ها را


لمس کن ..... لمس کن ....


یامهدی ادرکنی عجل علی ظهورک



نظرات شما عزیزان:

ム尺ムㄎん
ساعت16:13---17 آذر 1393
خدایا

شاید هر آنچه آرزو دارم را ندارم

یا شاید هر آنچه دارم را آرزو ندارم

ولی می‌دانم که داشته‌های من آرزوی کس دیگریست

حتی همان داشته‌هایی که آرزویی برای داشتنش نداشتم

پس همین‌ها را برای من بس است

همین‌ها، مرا پیش تو خجل می‌کند

همین‌ها را دوست دارم

تورا نیز همینطور دوست دارم، با همین‌ها که به من دادی%



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاريخ : جمعه 14 آذر 1393 | 16:32 | نویسنده : montazer |
cache01last1703185680